Informasjon til de spillerne som har fått plass

Nordic Steel sommerfotballskole

Dato: Mandag 22. til onsdag 24. juni.
Klokkeslett: Fra klokken 10.00 til klokken 14.00 alle tre dagene.

Registrering og frilek ute på Aarbakkebanen fra kl. 09.00 til 09.50 alle tre dagene. NB: Alle deltagere må registrere seg hver dag. Så starter vi opp med første fotballøkt kl.10.00.

Vi har pga. koronarestriksjoner ikke lov til å bruke klubbhus og garderober. Så Aarbakkebaneområdet vil være vår base både under økter og i pauser. Men toalettene på utsiden av klubbhuset vil være åpne for bruk. Og her vil dere alltid være såpe til håndvask og tørkepapir.

Instruktører til fotballskolen blir A-lagsspillerne våre på herre- og damelaget.

Deltagerne vil få utdelt t-skjorter fra Nordic Steel som skal brukes alle tre dagene. Alle vil og få utdelt drikkeflasker og fotballsokker fra Jæren Sparebank.

Grovplan for dagene:

• Treningsøkt nr. 1 er fra klokken 10.00 til klokken 11.30
  • Lunsj fra klokken 11.30 til 12.30
  • Treningsøkt nr. 2 er fra klokken 12.30 til 14.00.

Alle spillerne tar med sin egen fotball og personlig drikkeflaske til fotballskolen (skriv navn på begge to). Husk rett og god bekledning ut fra vær og vind, og skiftetøy dersom regn i luften. Alle må ha på seg leggbeskyttere.

Husk at alle spillerne må ta med sin egen matpakke til lunsj. Og alle må ha med antibac og solkrem i ryggsekken.

På grunn av nåværende fotball koronaregler har vi ikke lov å rullere og blande deltagerne. Så vi kommer til å dele inn i 8 faste grupper. Det vil være 12-14 spillere pr gruppe og gruppene vil være på samme baneområde alle tre dagene.

Har dere spørsmål kan de rettes til Espen Undheim på 41633225 eller på [email protected]