Jobb i Bryne FK

Bryne FK har lyst ut fem nye spennende stillinger. Vil du jobbe i Bryne fotballklubb?

Bryne FK har stolte fotballtradisjoner som Jærens Superlag. Klubben har et unikt nettverk av engasjerte støttespillere, en sterk supporterkultur og ca. 800 medlemmer. Vi videreutvikler nå klubben sammen med dedikerte ansatte og samarbeidspartnere som vil være med og løfte Bryne FK videre innen breddefotball, talentutvikling og toppfotball.

Bryne FK ser etter fire nye ressurser på trenersiden. Vi er også på jakt etter en kommunikasjons- og salgskonsulent i markedsavdelingen til klubben. Les mer om alle stillingene her:

Kommunikasjons- og salgskonsulent
Bli med å bygg merkevaren Bryne FK. Vi trenger en person som vil ha ansvar for innholdsproduksjon i sosiale medier og publikumsbygging.
Kommunikasjons- og salgskonsulent

Hovedtrener A-lag kvinner
Bryne FK søker etter hovedtrener som kan fortsette arbeidet med klubbens målsetting om å rykke opp til 1. divisjon, samtidig som det skal satses på tilbudet for barn og ungdom.
Hovedtrener A-lag kvinner

Toppspillerutvikler
Bryne FK søker etter toppspillerutvikler som kan fortsette arbeidet med klubbens målsetting om å være en attraktiv utviklingsplattform for ambisiøse fotballspillere, og bidra til at klubben posisjonerer seg blant topp 24 i Norge innen herrefotball.
Toppspillerutvikler

Hovedtrener G17 og hovedtrener G15
Bryne FK søker etter en hovedtrener for G17 og en hovedtrener for G15 som kan fortsette arbeidet med klubbens målsetting om å være en attraktiv utviklingsplattform for ambisiøse fotballspillere.
Hovedtrener G17 og hovedtrener G15