Kick Off for hele klubben

Denne helgen sikter vi oss inn mot en ny sesong med Kick Off på Fabrikken. Gamle helter underholder og nye helter presenterer seg for alle som har et hjerte for Bryne.

På fredag inviterer vi ALLE rundt klubben til Kick Off på Fabrikken. Det blir presentasjon av spillertroppene for A-lag menn og A-lag kvinner. Bandet Svenssen står også klare med Brynedrakten på for å spille opp til sang. Svenssen har med seg gamle helter som Einar Braut og Kenneth Giske slik at dette blir en fest du ikke kan gå glipp av.

Vi ønsker supportere, samarbeidspartnere og alle andre med et hjerte for det arbeidet klubben legger ned velkommen på Kick Off.

Kick Off arrangeres fredag 15. mars klokken 19:00 på Fabrikken i Bryne sentrum.

Skaff deg billett til Kick Off her

Varmer opp med treningskamp
Herrelaget varmer opp til Kick Off med treningskamp mot Jerv samme dag. Lagene møtes på halvveien og kampen spiller i Lyngdal klokken 14:00.

7.JPG
Bryne møter Jerv som denne sesongen skal kjempe seg tilbake til OBOS.

Seriestart nærmer seg for herrene som forbereder seg til første seriekamp mot Start 2. påskedag. Før den tid skal det spilles treningskamp mot Jerv og Sandnes Ulf. Bli med fra tribunen denne sesongen og skaff deg sesongkort til en ny sesong i OBOS.

Kjøp sesongkort her

Dobbel Grimstad
Damelaget møter også motstand fra Grimstad denne helgen. Lørdag 16. mars kl 14:00 spiller kvinnene treningskamp mot Amazon Grimstad på Aarbakkebanen.

Laget var i Bergen i helgen der de møtte Toppserielaget Arna-Bjørnar til kamp. Det endte med et hederlig 4-2 tap mot et lag som spiller to nivå over Bryne. Seriestart for kvinnene er 21. april hjemme mot Nanset.