Kjetil Haugland vant!

Hvert år er det flere som er med i scoringsklubben i Bryne FK. I år var Kjetil Haugland den heldige, og ble trukket ut og fikk signert opprykksdrakt og bilde.

Vi setter pris på alle de som er med og bidrar til ekstra viktige inntekter til klubben. Hver sesong er det over 100 personer som bidrar med en sum for hvert mål A-laget scorer i sesongen.

Av alle de som er med, trekkes det en vinner av signert drakt, og i 2020 ble dette Kjetil Haugland. Bryne FK gratulerer!

Lyst å bli med i scoringsklubben i Obosliga 2021? Send en mail til [email protected]

Det koster kr 20 pr mål i seriespill, og det faktureres to ganger i året.

Damelaget startet også med Scoringsklubb for et par år siden og har på kort tid allerede 60 medlemmer. Der koster det kr 10 pr mål i serien.

Vi har altså ca 120 medlemmer i Scoringsklubben for herrer, og rundt 60 for damer.

Spillerne har selv vært med på å rekruttere medlemmer, men vi har plass til enda flere!

Etter hver hjemmekamp for herrelaget trekkes det ut en heldig vinner, som får et gavekort på 500,- fra EIKHI. Etter damelaget sin sesong trekkes det ut en heldig vinner som får et gavekort fra en samarbeidspartner på 1 000,-.

Etter sesongslutt trekker vi ut to heldige vinnere som får signert spillertrøye av herre- og damelaget.

Vi setter stor pris på alle som støtter klubben gjennom Scoringsklubbene!