Klubben forlenger med Ole Hjelmhaug

Hjelmhaug og Bryne FK forlenger nåværende avtale med ett år

Bryne FK er enig med hovedtrener Ole Hjelmhaug om å forlenge nåværende treneravtale med ett år. Dermed har partene signert en ny avtale som strekker seg ut 2019, med opsjon på ytterligere ett år (ut 2020).

Hjelmhaug kom inn om assistenttrener før sesongen 2012, og overtok hovedansvaret sommeren 2016. Han har ledet laget i totalt 53 kamper, som har gitt 29 seire, 12 uavgjort og 12 tap.

Vi er svært fornøyd med den jobben Ole og hans trenerteam gjør. Vi jobber grundig, systematisk og langsiktig, og både håper og forventer at det skal gi tellende resultat etter hvert. Vi bygger et nytt lag for fremtiden, og det er viktig for oss med kontinuitet i alle ledd fremover.

— Asle Tjøtta, daglig leder

Klubben jobber også med å forlenge avtalen med Even Sel, som også er tiltenkt en mer sentral rolle i klubbens utviklingsarbeid.

Ole Hjelmhaug og Asle Tjøtta har signert ny treneravtale