Knappen i 100 år

Kevin Knappen forlenger med Bryne FK og har signert en avtale som gjør han til hovedtrener ut jubileumsåret 2026. Samtidig styrker vi sportsapparatet ytterligere med ny toppspillerutvikler.

Kevin Knappen har ledet Bryne FK i to sesonger og har hatt ansvaret for å etablere laget i OBOS-ligaen etter opprykket. Bryne FK har tatt flere steg under Kevin Knappen og nå ønsker vi å ta flere steg sammen.

– Vi er fornøyde med utviklingen Kevin Knappen har hatt med laget. Det er også viktig for oss med kontinuitet og en rød tråd i det arbeidet som er satt i gang, forteller daglig leder Hans Øyvind Sagen.

Kevin Knappen har signert en kontrakt som gjør at han kommer til å lede Bryne FK i klubbens 100-årsjubileum i 2026.

– Jeg ser muligheten for å fortsette utviklingen vi har hatt og fortsette å ta steg. Vi gjorde en god prestasjon da vi beholdt plassen i 2022 og vi har gjort en kanonsesong i år. Vi har en fantastisk hjemmestatistikk og nå må vi se til å løfte oss på bortebane.

thumbnail_IMG_9261.jpg
Hans Øyvind Sagen og Roger Eskeland er storfornøyd med å forlenge med Knappen og ansette Taksi som ny toppspillerutvikler.

Utvikling av unge spillere
Knappen og familien trives veldig godt på Bryne.

– Bryne er en fin plass med mye fine folk både i og rundt klubben.

Knappen ser også at det er mye unge spennende spillere på gang i Bryne og han synes at det er inspirerende å være del av en klubb som er på vei opp og frem.

Samtidig som Knappen signerer ny kontrakt går Bjørn Erik Taksdal inn i rollen som ny toppspillerutvikler i Bryne. Taksi gikk inn i rollen i sommer da Sebastian Nilsen forsvant til Odd. Frem til nå har han gjort jobben ved siden av ansvaret han har hatt for G19-laget. Nå går han 100% inn i rollen som toppspillerutvikler og Bryne FK forsterker apparatet sitt på sport med en solid signering.