_A1V9634-ARW_DxO_DeepPRIMEXD

Kom tett på klubben, bli frivillig

Vi går snart i gang med en ny sesong og klubben har behov for frivillige som kan hjelpe oss med å lage enda bedre rammer rundt kampene våre.

Vi søker frivillige i følgende roller rundt kampene til både A-lag menn og A-lag kvinner:

• Kampverter
  • Innholdsprodusenter til sosiale medier
  • Medieprodusenter til storskjerm
  • Banespeaker
  • Vertskap på klubbhuset

Alle frivillige i Bryne FK blir invitert på felles arrangement med alle de andre som bidrar for klubben på kampdager. Bli en del av det gode miljøet i klubben og kom tett på spillere og støtteapparat. Meld deg som frivillig i Bryne FK.

Kampvert
Være klubbens ansikt på kampdag. Kampvertene har ansvar for at alle blir tatt godt imot på Bryne stadion. Kampvertenes viktigste oppgave er å være synlige på kampdag samt være forberedt til å bidra med arbeidsoppgaver rundt gjennomføringen av kamper på stadion.

Vi søker kampverter til både herrenes kamper i OBOS-ligaen og damenes kamper i 2. divisjon.

Kontakt arrangementssjef Ester Rettedal for å melde deg frivillig. For spørsmål kan du også ringe Ester på 412 94 959.

_A1V1848-ARW_DxO_DeepPRIMEXD.jpg
Vi ser etter frivillige krefter som har lyst til å knipse innhold på kampene våre.

Innholdsprodusent / Medieprodusent
Bryne FK søker frivillige krefter som har lyst til å bidra til å lage og publisere innhold på klubbens sosiale medier. Arbeidsoppgavene vil bestå i å oppdatere "live" fra kampene, produsere innhold og dekke kampen fra indre bane.

Oppgavene vil også innebære ansvar for medieproduksjon for kampanjer på storskjerm. For eksempel selfiekonkurranse, kåring av kampens spiller og lignende kampanjer.

Den rette kandidaten vil også få mulighet til å bidra for klubben utover kampdag.

Kontakt markedssjef Bjørn Hagerup Røken dersom du er interessert i noen av rollene. For spørsmål kan du også ringe Bjørn på 920 35 837.

_A1V6551-ARW_DxO_DeepPRIMEXD.jpg
Bli med Olav på indre bane denne sesongen.

Banespeaker
Vil du hjelpe klubben med å gjennomføre aktiviteter før kamp og i pausen? Vi ser etter en ressurs som kan bidra til å løfte kamparrangementet for publikum sammen med det eksisterende teamet. Arbeidsoppgaver vil være å gjennomføre pauseaktivitet på banen, samt ha kontakt med publikum i gjennomføringen av aktivitetene.

Innholdsprodusent, medieprodusent og banespeaker vil jobbe tett sammen med det eksisterende teamet i speakerbua.

Vertskap på klubbhuset
Være vertskap for aktiviteter på klubbhuset. Ta seg av gjester, media og spillere ved å hjelpe til med servering og organisering. Servere gjester og media før kamp. Ta seg av mat til spillere etter kamp.

Kontakt arrangementssjef Ester Rettedal for å melde deg som vertskap på klubbhuset. For spørsmål kan du også ringe Ester på 412 94 959.