Månedens unge spiller

Vi gratulerer Tobias Guddal med kåringen månedens unge spiller i OBOS-ligaen.

– Dette var stas og en fin bekreftelse, kommenterer månedens unge spiller som synes Bryne FK har noe spennende på gang med laget. Hovedpersonen selv er takknemlig ovenfor de gode lagkameratene som har bidratt til prestasjonen.

Tobias Guddal ble av OBOS kåret til månedens unge spiller i august og begrunner kåringen slik:

Den unge stopperen ble i sommer hentet tilbake fra sitt Levanger-lån. Og har spilt seg rett inn på Bryne-laget som har levert bra i august. En spiller å se opp for i fremtiden.

Hovedtrener Kevin Knappen er svært fornøyd utviklingen til Tobias Guddal. Etter returen har han vært delaktig i oppturen med laget og dette viser hvordan utlån fungerer som de skal.

– Vi sender en ung lovende spiller et hakk ned for å få spilletid, vi får tilbake en spiller med en selvtilit og erfaring som vil fortsette å vokse. Dette er en spiller som har en god tid foran seg, avslutter Knappen.

Vi gratulerer Tobias så mye med kåringen!