Marius Mattingsdal signerer 3-års kontrakt

Marius Mattingsdal signerer 3-års kontrakt med Bryne FK

Det betyr at den lovende juniorspilleren blir tatt opp som fullverdig medlem i A-troppen framover. Marius er 2005-modell og har markert seg godt på juniorlaget og Bryne 2 i år, og ikke minst har han vist godt igjen på A-lagstreningene når han har fått muligheten til å være med. Marius satt også på benken i siste kamp mot Fredrikstad.

Kevin Knappen og trenerteamet synes at Marius har utviklet seg svært bra denne sesongen. Kevin vurderer Marius som en spennende midtbanespiller som er god med ballen i begge beina. Han er stor og duellsterk, og ikke minst er han en hardtarbeidende spiller med gode holdninger. Nå blir det spennende å se hvordan Mattingsdal tar de neste stegene på fotballbanen – som nytt medlem i A-troppen.

0S6A4918.JPG
Marius Mattingsdal