Nettverksfrokost

Nylig arrangerte vi nettverksfrokost for våre gode samarbeidspartnere. Alf-Ingve Berntsen var foredragsholder.

Nettverksfrokost med 60 personer i nydelige jærske omgivelser, på toppen av Høghuset på Bryne. Jærsikten bød på annerledes og veldig god frokost.

Frokost
Kjempegod frokost fra Jærsikten

60 personer var maks antall gjester for å kunne opprettholde smittevern og avstand. En flott morgon der vi fikk bli bedre kjent med AB Solutions ved Arnt Egil Gangås (ankommet fra Bergen for anledningen), som drifter Jærsikten i Høghuset.

Alf-Ingve Berntsen hadde et godt foredrag om: "Flest mulig - lengst mulig, best mulig". "Hvordan få ei stor gruppe med ulike kvaliteter og personligheter til å fungere sammen?" Det handler om ledelse, på samme måte som hverdagen for mange av våre samarbeidspartnere.

Bryne FK ønsker Alf-Ingve Berntsen velkommen på Brynelaget

Alf-Ingve Berntsen skal fremover bidra som en samtalepartner/mentor for trenerne til enkelte av laga i klubben.

Alf Ingve
Alf-Ingve Berntsen med foredraget "Flest mulig, lengst mulig, best mulig"

Alf-Ingve har de siste årene fått mye oppmerksomhet for å ha vært trener for laget der mellom anna Erling Braut Haaland spilte.

Alf-Ingve har ein solid trenerkompetanse og har mye å lære fra seg om relasjonsbygging. Dei verdiane Alf-Ingve står for passer godt inn i dei verdiane som Bryne FK skal bygge klubben på.

Vi gleder oss til å se deg på treningsfeltet og i klubbhuset igjen.

Utsikten
Nydelig morgon fra Jærsikten