Jan Halvor Halvorsen blir klubbens nye hovedtrener

Halvorsen har signert for tre år med klubben.

Jan Halvor Halvorsen har takket ja til å bli ny Brynetrener.

Bryne FK har jobbet med trenerspørsmålet i to måneder. Tiden er brukt godt, og forrige uke kunne styret ta stilling til en innstilling på Jan Halvor Halvorsen som ny hovedtrener. Det var et enstemmig styre som gikk for denne løsningen.

Vi er glade for å kunne presentere Jan Halvor Halvorsen som ny Brynetrener. Jan Halvor tilfredsstiller alle kravene klubben har satt til ny hovedtrener, og har vært klubbens klare førstevalg. Han har lang erfaring som spiller og trener på nasjonalt og internasjonalt toppnivå. Videre har han oppnådd gode resultat som trener, hvor han blant annet kan vise til flere opprykk. Halvorsen har en klar og tydelig fotballfilosofi som harmonerer godt med det Bryne FK skal stå for.

Vi er svært fornøyd med å ha dette på plass. Jan Halvor er vårt klare førstevalg som ny hovedtrener, og vi ser veldig frem til å starte samarbeidet!

— Asle Tjøtta, daglig leder

Halvorsen har signert en treårs avtale med klubben, og skal ha med seg Even Sel som medtrener og Stian Rosseland som keepertrener. Aleksander Midtsian vil også fortsatt ha en viktig rolle med hovedansvar for G 19 elite og medansvar for rekruttlaget som neste år skal spille i Norsk Tipping- ligaen (3. div).

Halvorsen vil selv lede en del treninger i løpet av november, før han tiltrer for fullt fra januar.

Les mer her:

Jærbladet