Ny partner på strømpene

DKAR med Kristen Helland i spissen er ikke ny partner i vårt nettverk, men han og DKAR har utvidet engasjementet til å profilere seg på draktsettet.

Sesongen 2020 vil DKAR pryde strømpene til både A-laget, damelaget, Bryne 2 og Junior Elite.

DKAR er en partner vi er veldig glad for å fornye og utvide engasjementet med, de er opptatt av å se hele klubben og sponse både elitesatsing og ikke minst alle ungene som representerer bredden i Bryne FK.

Vi har og et spennende prosjekt på gang sammen med DKAR som ungene i klubben vil bli veldig glad for, tror vi. Dette kommer vi tilbake til når en etterlengtet sesongstart nærmer seg.

DKAR Næringseiendom AS eier og forvalter en portefølje av næringslokaler beregnet for kontor, butikk, produksjon og lager. Deres geografiske satsningsområde strekker seg fra Eigersund i sør til Boknafjorden i nord.

NB! i disse dager - bildet er tatt før hjemmekontor-tilværelsen.
#holdehjuleneigang