Ole Martin Tunheim og Atle Soma fortsetter som medisinsk apparat

Naprapatene Tunheim og Soma blir med Bryne FK i to nye år

Bryne FK har samarbeidet med Naprapatlandslaget i ett år, og nå er partene enige om å forlenge samarbeidet i to nye år.

Naprapatene Ole Martin Tunheim og Atle Soma har gjort en veldig god jobb med spillerne i 2017, både hva gjelder skadeforebygging samt behandling og oppfølging. Tunheim er også medisinsk koordinator for spillerne tilknyttet a-troppen.

Vi synes det er givende og utviklende å jobbe i et toppidrettsmiljø, og ønsker med våre bidrag å legge forholdene best mulig til rette for at klubben skal komme tilbake i toppfotballen.

— Ole Martin Tunheim og Atle Soma, Naprapatlandslaget

Naprapatene er også i stor grad med på treningsfeltet for å følge opp spillerne.

Vi er fornøyde med å ha fått på plass en avtale som gir forutsigbarhet og kontinuitet også på dette feltet.