Påmelding til FFO – Telenor Xtra Høst 2023/Vår 2024

Les info om påmelding under. Kontaktinfo nederst i teksten.

Vi åpner nå opp for å søke om plass på FFO for høsten 2023 – våren 2024. Vår fotballfritidsordning er et tilbud for gutter og jenter i 2, 3 og 4 klasse, med aktivitet fra mandag til torsdag. Antall dager står en selv fritt til å velge. Vår FFO ordning er opptatt av å skape fotballglede, samhold, mestring og trivsel.

I forhold til påmelding er vi avhengig av å ha minimum 12 deltakere per dag for å kunne gi et godt tilbud for våre deltakere. Vi vil komme tilbake til hvilke dager vi kan holde aktivitet. Som klubb ønsker vi også å få med flere jenter på vår FFO, dermed setter vi opp egen jentedag om det er nok interesse for dette. I dette legger vi at vi kjører egen økt med jentene. Gi meg tilbakemelding om hvilken dag som passer best.

Telenor Xtra er en landsomfattende fotballfritidsording med trenere som vektlegger et godt og kvalitetssikret tilbud til barna etter skoletid. Der hovedfokus er fysisk aktivitet, kosthold og leksehjelp.

En vanlig dag på FFO ser slik ut:

• 12.50 – 13.30: Sosialt, mat og drikke i FFO rommet i 2.etasje på klubbhuset.
  • 13.30 – 13.40: Deltakerne gjør seg klar til økt. Tar på fotballsko og leggbeskyttere, driver egenaktivitet til instruktørene er klar til å starte økten.
  • 13.40 – 14.40: Fotballtrening/aktivitet i Jærhallen/Aarbakkebanen.
  • 14.40 – 15.30: Mulighet for sosialt og leksehjelp oppe på klubbhuset for de som ønsker det.

Pris per mnd.

• 1 dag – 650 kr
  • 2 dager – 1200 kr
  • 3 dager – 1600 kr
  • 4 dager – 2000 kr

Trenger følgende info for påmelding:

• Barnets navn
  • Adresse
  • Skole og klassetrinn
  • Foresattes navn
  • Mailadresse (faktura sendes per mail).
  • Barnet ønsker å delta på FFO-Telenor Xtra følgende dager: (Med forbehold om eventuelt egen jentedag en av dagene)
  • Mandag
  • Tirsdag
  • Onsdag
  • Torsdag

NB! Det er 1 måneds oppsigelsestid på vår FFO.

Vær oppmerksom på at FFO ordningen følger skoleruten, og har fri ferier og helligdager slik som skolen. Bryne fotballklubb jobber for å ha aktivitet i form av fotballskoler i utvalgte ferier, slik at vi da har et tilbud for de som ønsker det også i ferier. Men kostnad for dette kommer utenom mnd. pris for FFO deltagelse.

Har du en gutt eller jente som kunne tenke seg å bli en del av vår fotballfritidsordning, meld han eller henne på. Vi oppfordrer og spillere fra våre naboklubber til å søke, alle er hjertelig velkomne. For mer informasjon og påmelding ta kontakt med Iselin Evje Rusdal.

Kontaktinfo:

Mailadresse: [email protected]