Flere samarbeidspartnere har forlenget sine avtaler

Vi opplever sterk lojalitet blant våre samarbeidspartnere.

Treningskjeden SATS fortsetter som en stor nettverkspartner, og dermed blir treningssenteret fortsatt en viktig brikke i a-lagets forberedelser og restitusjonstrening.

SATS Logo Color RGB

Nordic Crane Vest kommer inn som en del av nettverket, og fortsetter sitt brennende engasjement for klubben.

1_NORDIC_CRANE_LOGO_JPG (1)

Fatland Jæren blir med videre som en synlig profilpartner, og dermed blir det fortsatt gode produkter fra Fatland på stadion.

Skjermbilde 2019-02-06 kl. 10.35.35

Bohus fortsetter sitt engasjement som profilpartner, og blir nå blant annet å se på treningsbuksene til a-laget.

logo bohus

Herrebutikken Eikhi har lenge vært en viktig samarbeidspartner for reise- og representasjonsantrekk, og fortsetter som nettverkspartner.

Skjermbilde 2019-02-06 kl. 10.34.05

Regnskapsfirmaet Proplan blir med videre som nettverkspartner.

proplan_logo

Unimek fortsetter som profilpartner.

Vidsyn blir med videre som nettverkspartner, og dermed skal vi fortsatt få gleden av å ha arrangement på toppen av Forum Jæren.

Vidsyn Ny LOGO grønnblå tjukk

Vi er veldig glade for å ha med enda flere gode samarbeidspartnere videre!