Profesjonell kontrakt til Tobias Bakken Dalbye

Tobias Bakken Dalbye har signert profesjonell kontrakt med klubben.

Tobias Bakken Dalbye (17) har signert profesjonell kontrakt med klubben som strekker seg frem til sommeren 2022. Midtbanespilleren som spilte barnefotball i Kåsen har hatt en formidabel utvikling dette året, og blir derfor signert på en lengre kontrakt.

Tobias har hatt en meget god sesong så langt i Norsk Tipping- ligaen, og har prestert bra på a-lagets treninger. Han har gode tekniske ferdigheter, er en god ballvinner og gir alltid 100% i trening og kamp. Tobias er en spennende spiller med gode holdninger som vi gleder oss til å samarbeide med videre.

— Even Sel, medtrener og toppspillerutvikler

Dalbye spiller for tiden med draktnummer 14.

Det er viktig at unge spillere og klubben tenker langsiktig. Når de med sportslig ansvar gir sterke anbefalinger på en ung spiller som i dette tilfellet, er det gledelig å få til en lengre avtale. Vi gleder oss med Tobias, og ser frem til å følge hans utvikling videre.

— Asle Tjøtta, daglig leder

Vi gratulerer og ønsker lykke til videre!

IMG_1304 2
Tobias og mor Siv Erene signerer kontrakten.