Robert Undheim ut 2022

Robert Undheim (26) binder seg til klubben for fire år.

Robert Undheim har signert ny lang kontrakt med klubben som gjør ham til Brynespiller ut 2022. Han har siden han kom tilbake til klubben i 2014 spilt 92 obligatoriske kamper og scoret 11 mål.

Selv om han i perioder har slitt med skader, har han hatt en fin utvikling, og er nå etablert som en viktig brikke på a-laget. Robert er en av de mest rutinerte spillerne etterhvert, og har tatt store steg som spiller og person.

At Robert Undheim nå signerer en ny lengre kontrakt lenge før forrige kontrakt utløper, bør være et viktig signal i og rundt klubben. Robert har vært veldig tydelig på at han ønsker å binde seg til klubben for lang tid, og han tar stadig mer ansvar på og utenfor banen. Dette er gode nyheter for alle som er glade i Bryne FK!

— Asle Tjøtta, daglig leder

Vi gleder oss over at en av våre mest sentrale, og lokale, spillere binder seg til klubben over en lengre periode. Og vi gleder oss til å samarbeide videre, og se lynvingen i aksjon kommende sesonger. Robert har fremstått i bedre form enn noensinne denne vinteren.