Scoringsklubben 2020

Bli med å bidra ved å betale inn en sum for hvert mål som blir scora på herre- og damelaget sine kamper i 2020.

Ønsker du å være med i Scoringsklubben, send en e-post med navn og telefonnummer til Bryne FK. Det koster kr 20 pr mål i seriespill, og det faktureres etter sesongen.

Damelaget startet også med Scoringsklubb for et par år siden og har på kort tid allerede 60 medlemmer. Der koster det kr 10 pr mål i serien.

Vi har altså ca 150 medlemmer i Scoringsklubben for herrer, og rundt 60 for damer.

Spillerne har selv vært med på å rekruttere medlemmer, men vi har plass til enda flere!

Etter hver hjemmekamp for herrelaget trekkes det ut en heldig vinner, som får et gavekort på 500,- fra EIKHI. Etter damelaget sin sesong trekkes det ut en heldig vinner som får et gavekort fra en samarbeidspartner på 1 000,-.

Etter sesongslutt trekker vi ut to heldige vinnere som får signert spillertrøye av herre- og damelaget.

Vi setter stor pris på alle som støtter klubben gjennom Scoringsklubbene!