tsu

Slutter i Bryne

Sebastian Nilsen og Hanne Elisabeth Grytten Lien slutter i Bryne FK.

Sebastian Nilsen har sagt opp sin stilling som Toppspillerutvikler i Bryne FK og begynner i ny stilling hos Odds Ballklubb. Daglig leder Hans Øyvind Sagen takker Seb for tiden i klubben og ønsker han lykke til videre.

– Det har vært en fin dialog mellom Seb og klubben om dette og vi har i formiddag blitt enige om at Seb går til Odd med umiddelbar virkning fra 1. august pga. praktiske hensyn.

G19-trener Bjørn Erik Taksdal kommer til å overta en del av Seb sine oppgaver sammen med Utviklingsansvarlig Sigbjørn Bø.

– Vi vil bruke tid på å definere hvordan vi vil videreutvikle toppspiller-stillingen i klubben før vi ser etter nye folk, avslutter Sagen.

Endringer på marked
Samtidig har Hanne Elisabeth Grytten Lien sagt opp sin stilling som kommunikasjons- og markedskonsulent. Hanne har vært en god medspiller på markedsarbeidet i klubben men har nå bestemt seg for å flytte fra Jæren.

– Vi takker Hanne for god innsats i Bryne og ønsker henne alt godt og lykke til med sine nye veivalg.