Sondre Norheim forlenger med Bryne FK

Sondre Norheim skrev i dag under ny treårskontrakt med Bryne FK.

I dag signerte vi ny kontrakt med en av fjorårets store profiler, Brynegutten Sondre Norheim skal være med videre oss videre på laget.

Selv forteller han om en lang og tidvis hektisk prosess.

– Det har vært god dialog mellom meg og klubben hele veien, men det er godt at ting endelig er på plass, og nå kan jeg ha fokus på det som er viktig i tiden fremover, fotballen. Jeg er klar for en veldig bra sesong med Bryne, forteller Sondre.

Sportslig leder Roger Eskeland kan fortelle om en spiller som har levert veldig godt etter at han kom hjem fra studier i USA for et par år siden.

– Vi er veldig fornøyde med at Sondre fortsetter, og det har vært intensjonen hele veien. Det er en solid forsterkning for veien videre, i tillegg er han jo lokal som også er veldig kjekt, sier Eskeland.

I tillegg til fotballen skal også Sondre ta del i Ignos, som er en del av Aarbakkekonsernet.

– Det er kjekt at vi har sånne samarbeidspartnere i klubben, som også ser spillernes kompetanse utenfor fotballbanen, avslutter Eskeland.