Sørvest Betongsaging fortsetter som hovedpartner

Sørvest Betongsaging tar et nytt år som hovedpartner, og markerer sin tro på klubben.

Sørvest Betongsaging som i år er 25 år har benyttet jubileumet til blant annet å friske opp egen logo.

Nå tar de et nytt år som klubbens hovedpartner, og skal derfor fortsatt prege brystet på draktene. Dette er vi svært godt fornøyd med.

Dette blir fjerde året på rad at betongsagerne fra Bjerkreim leder an i sponsorlauget til klubben.

Å få på plass klubbens hovedpartner allerede nå er svært viktig. Vi har samarbeidet godt med Sørvest Betongsaging i mange år, og jeg vet at de setter pris på den jobben som gjøres i klubben. Nå håper vi at mange samarbeidspartnere følger dette eksemplet, og blir med videre.

— Asle Tjøtta, daglig leder

Nå gleder vi oss til å se hvordan den nye drakten vil se ut med den nye logoen til Sørvest Betongsaging, og vi ser frem til et fortsatt tett og godt samarbeid!

Svbs logo_høyde