Sparebanken Sør ny hovedpartner til Bryne FK

Sparebanken Sør blir ny hovedpartner for Bryne FK fra og med sesongen 2021. Den treårige millionavtalen sikrer Bryne FK langsiktighet.

-Vi er svært glade for allerede nå å ha på plass en hovedpartner. Det gir trygghet i planleggingen av neste sesong for klubben. Det er også positivt at Sparebanken Sør er opptatt av være hovedpartner for hele klubben, med herrelaget, damelaget, samt barne- og ungdomsavdelingen, forteller styreleder i Bryne FK Geir Pollestad.

- Bryne FK er Jærens sterkeste merkevare og vi ønsket hovedpartneravtale med Bryne FK uavhengig av opprykk eller ikke, forteller Christoffer Singstad i Bedriftsmarked Bryne.

-Avtalen med Bryne FK er bankens største sponsoravtale vest for Kristiansand og avtalen skaper entusiasme i hele banken. Bryne FK blir vårt Fyrtårn på Jæren, understreker Jørn Sirevåg, Banksjef på Bryne.

På bildet øverst ser dere fra venstre:
Jørn Sirevåg og Christoffer Singstad fra Sparebanken Sør. Iselin Evje Rusdal fra damelaget Bryne FK.  Magnus Skrudland Tjåland og Arne Bryne Larsen fra Bryne FK G8 år. Knut Ove Joa, Robert Undheim fra herrelaget og Geir Pollestad fra Bryne FK.

IMG_0261
Magnus Skrudland Tjåland og Arne Bryne Larsen syns det var stas å være med på pressemøte på stadion, før ei økt på PFO.