SR Group fotballskole

23, 24, 25 juni arrangerer vi fotballskole på Bryne stadion!

Hvem skulle tro at det skjer igjen.... En kjedelig fotballvår for unger som er glad i å spille fotball. Få kamper, turneringer og fotballskoler.

Bryne FK i lag med samarbeidspartner SR Group arrangerer fotballskole til redusert pris, for gutter og jenter fra 2. til 6. klasse (2009-2013). Det skal bli tre flotte dager med fotballgøy på Bryne stadion!

Dato: Onsdag  23. til fredag 25. juni (de tre første dagene etter skoleferien).

Klokkeslett: Fra klokken 10.00 til klokken 14.00 alle tre dagene.

Pris: 500,- pr. deltaker

NB: Vi har åpent for registrering og frilek ute på banen fra kl. 09.00 alle tre dagene.

Vi har pga. koronarestriksjoner fortsatt ikke lov til å bruke klubbhus og garderober. Oppmøte og inndeling i grupper blir ute på Aarbakkebanen (her kan det skje endringer til juni, og da åpner vi selvsagt).

Instruktører til fotballskolen blir A-lagsspillerne våre på herre- og damelaget, pluss flere av Bryne FK sine trenere.

Flere samarbeidspartnere er med, overraskelser kommer i løpet av disse tre dagene!

Vi har plass til opp mot 80 deltagere, så det blir "først til mølla prinsippet" når det gjelder påmelding. Bryne FK reserverer/holder av 5-10 plasser til barn som kommer gjennom prosjektet "Alle skal med" i Time kommune.

Grovplan for dagene:

• Treningsøkt nr. 1 fra klokken 10.00 til klokken 11.30
  • Lunsj fra klokken 11.30 til 12.30
  • Treningsøkt nr. 2 fra klokken 12.30 til 14.00 (mye spill)

Alle spillerne tar med sin egen ball og drikkeflaske til fotballskolen (skriv navn på begge to). Husk rett og god bekledning ut fra vær og vind, og skiftetøy dersom regn i luften. Alle må ha på seg leggbeskyttere.

Informasjon under her må kopieres, fylles ut og mailes til [email protected]

Navn på spiller:
Fødselsdato med årstall:
Navn og mobilnummer til en foresatt:
E-post faktura sendes til:

Noen av opprykksheltene blir med!

Fotball er gøy!

LOGO_SR-Group.png