Stensrud tilbake til Odd

Abel Stensrud sin låneavtale med Bryne FK avsluttes og spissen går tilbake til Odd.

Bryne FK, Odd og Abel Stensrud har blitt enige om å avslutte utlånsavtalen melder Roger Eskeland.

– Bryne FK skal være en utviklingsarena for ambisiøse og unge spillere som Abel. Spillere som trenger spilletid for å utvikle seg videre. Etter armbrudd og rehabilitering har Abel slitt med spilletid den siste tiden og konkurransen på topp i Bryne FK er blitt knallhard.

Stensrud er en profesjonell spiller og har gjort en god jobb for Bryne med sine 15 kamper og fire mål for klubben. Han har vært en bidragsyter både på og utenfor banen. Vi takker Abel for innsatsen i klubben og ønsker lykke til videre. Vi takker også Odd for et godt samarbeid.