Stilling ledig

Klubben søker etter ny anleggsansvarlig i hel stilling for tiltredelse snarest.

Bryne FK er en fotballklubb med både bredde- og elitesatsing. Klubben har ca 800 medlemmer, og 11 ansatte i hel- og deltidsstillinger. Klubben hadde i 2017 en omsetning på omlag 22,5 mill kroner, og spiller med damelaget i 2. divisjon og herrelaget i PostNord- ligaen (begge nivå 3). Klubben har en klar ambisjon om å komme tilbake å bli en del av norsk toppfotball.

Vår visjon er: ”Me ska så fotballglede, dyrka talent og hausta mirakler.” Våre tre kjerneverdier er Respekt, Samhold og Kjærlighet.

Klubben holder til på Bryne stadion, som klubben eier selv. Anlegget består av kunstgrasbaner, innendørs hall, hovedbane med tribuner og klubbhus. Vi står foran en omfattende utvikling av anlegget i de kommende årene. Klubben søker nå en ny anleggsansvarlig i hel stilling for tiltredelse snarest.

Ansvar og arbeidsoppgaver:

-       Planlegge og prioritere oppgaver innen drift og vedlikehold av baner, bygninger og maskinpark, i tråd med klubbens budsjett.

-       Utføre vedlikehold på baner, bygninger, lager og maskinpark.

-       Planlegge og lede dugnadsarbeid på anlegget.

-       Brann- og sikkerhetsansvarlig på anlegget.

-       Innkjøp og innleie av nødvendig utstyr og tjenester.

-       I samarbeid med sport utarbeide planer for banedisponering.

-       Kontakt med naboklubber i forhold til baner/anlegg.

Ønskede kvalifikasjoner:

-       Løsningsorientert, handlekraftig og arbeidsom.

-       Vilje og evne til å jobbe i tråd med klubbens kjerneverdier.

-       Fleksibel og med gode samarbeidsevner.

-       Formell teknisk bakgrunn. Dette kan kompenseres av erfaring innen tekniske fag eller håndverksfag.

-       God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.

-       Det vil være en fordel å bo i nærheten.

Vi tilbyr:

-       Spennende arbeidsoppgaver i et dynamisk og målrettet arbeidsmiljø.

-       Mulighet til å være del av en sterk prestasjonskultur.

-       Mulighet til å kunne være med å utvikle klubben og stadion, tilpasset toppfotball og breddeidretter.

-       Fleksible arbeidstidsordninger.

-       Lønn etter avtale.

-       Pensjons- og forsikringsordninger.

-       Tett samarbeid med sport, administrasjon og marked.

Er dette deg? Har du lyst på en stor utfordring, og være med i en spennende klubb? Send søknad med CV til [email protected]. Søknadsfrist er 17. desember. Spørsmål kan rettes til daglig leder Asle Tjøtta på tlf 974 67 840.