Team Rynkeby-kampen

Neste hjemmekamp i OBOS-ligaen mot Åsane støtter vi Team Rynkeby og deres viktige arbeid for Barnekreftforeningen.

Team Rynkeby og Bryne FK samarbeider for å nå målene sine. Vi har inngått et samarbeid som gjør at jo flere som kommer på kampen mot Åsane jo mer penger samler vi inn til Barnekreftforeningen.

– Da Team Rynkeby tok kontakt for å spørre om å få en drakt de kunne auksjonere bort tenkte vi på hva vi kunne gjøre mer for å støtte den fantastiske innsatsen de legger ned for Barnekreftforeningen, forteller markedssjef i Bryne FK Bjørn Hagerup Røken.

Tidligere i år var Team Rynkeby på besøk på et av våre nettverkstreff der de fikk presentere årets viktigste sykkeltur. I kampen mot Åsane kommer sykkelrulla til Bryne stadion for å presentere prosjektet.

– Vi i Bryne FK tilbyr Team Rynkeby oppmerksomhet rundt prosjektet deres på kampdag, samtidig som vi sammen samler inn midler. Dette er en ny måte å samarbeide på som vi ønsker å gjøre mer av. Det er også i tråd med bærekraftsmålene til klubben og samfunnsansvaret vi ønsker å ta, fortsetter markedssjefen.

Kom på kamp og støtt et godt formål
Søndag 11. juni klokken 15:00 kommer Åsane til Bryne Stadion for å spille 12. runde i OBOS-ligaen. Sammen med Team Rynkeby samler vi inn penger til Barnekreftforeningen. Alle som kommer på kampen mot Åsane er med på å øke beløpet.

– Bedrifter inviteres til å støtte med en sum. De kan velge mellom en fast sum eller en sum per tilskuer. Publikum og privatpersoner kan også være med å bidra dersom de ønsker det, forteller Røken før han kommer med en oppfordring.

– Kom på kamp og støtt Barnekreftforeningen bare ved å møte opp!

Følg linken under for å være med.

STØTT BARNEKREFTFORENINGEN HER