Ungt Bryne 2/Frøyland slo Vard 5-3 i damenes tredjedivisjon

På tirsdag kveld ble det en ny seier for samarbeidslaget Bryne 2 /Frøyland.

Et voksent, hardtspillende og røft Vard-lag ble slått 5-3 i Haugesund av et BFK/FIL-lag med kun to spillere over 18 år (sju 15-16-åringer!).

Hjemmelaget ledet 3-2 et  stykke ut i andre omgang, men våre jenter gav aldri opp og fikk betalt for godt spill og god innsats. Et av kampens høydepunkt stod to av de yngste spillerne, Kaisa Rugland og Matea Sørensen begge født i 2004, for da de var arkitektene bak Mari Haaland sitt utlikningsmål en halvtime før slutt. De andre målene ble skåret av Evelina Bojadzic (2) og Jenny Flatmo (2).

Bryne 2/ Frøyland ligger for øyeblikket på andreplass i divisjonen med 15 poeng.

IMG_0366
Dagens yngste spillere. Fra venstre Kaisa Rugland (debutant), Matea Sørensen og Martine Norheim – alle tre er født i 2004