Vetle Myhre er klar for Bryne

Vetle Lunde Myhre (27) har signert en avtale som strekker seg ut 2019.

Angrepsspilleren Vetle Myhre (27) kommer fra Riska i 4. divisjon, hvor han er toppscorer. Han har valgt å komme til oss, selv om han også hadde tilbud fra andre klubber i regionen. Det er vi veldig godt fornøyd med!

Vi er veldig fornøyd med at Vetle har valgt oss, til tross for at han hadde tilbud fra andre klubber. Vetle her hel ved, og jeg er sikker på at han kommer til å tilføre gruppa mye.

— Asle Tjøtta, daglig leder

Vetle har tidligere spilt for Sandnes Ulf, Vard Haugesund, Vidar og Sola, i tillegg til Riska. I Riska står han bokført med 61 kamper og 79 mål!

Vetle Myhre skal denne sesongen spille med trøye nr 77.

I Vetle får vi en spiller som kommer til å passe godt inn hos oss. Han er god både feil- og rettvendt, og har gode avslutningsferdigheter. Dette er en spennende og god spiller som vi vil få mye glede av.

— Even Sel, medtrener

Hovedtrener Ole Hjelmhaug ønsker Vetle Myhre velkommen i rødt.
Vetle Myhre signerer avtalen som binder ham til klubben ut 2019