Vi mimrer videre

Kjell Olav Stangeland ga stafettpinnen videre til Einar Braut, her er historie fra Einar si tid i Bryne FK.

"Eg kom te Bryne som junior i 1993. Lite visste eg at eg skulle debutere på A-laget same haust. Det var ikkje i mine tankar då.

Det var med stor respekt eg inntok garderoben og treningsfeltet, men utruligt kor fort ting kan forandra seg når en får muligheten til det. En allsidig bakgrunn i oppveksten med møje fotball, turn, håndball, alpint og ikkje minst jabning i silo hadde gjort meg rusta te å takla fysikken som møtte meg der.

Dette førte te at eg vart inviterte te Reidar B. Thu i forkant av 1994-sesongen. Eg sko få et kontraktsforslag å verta Brynespælar. Laget så eg og farfar va fast å såg på frå pensjonistbenken, når Gabriel Høyland å gjengen regjerte å hadde kontroll på kontinentet. Reidar kom ud å møtte meg på trappå i Tu-bakken å inviterte meg inn. Reidar hadde kontor på loftet å hadde ei joggebuksa godt opp i livet toppa mæ ei helsetrøya så dette lova jo godt. Reidar ba meg setta meg ner så begynnte han å skriva på skrivemaskinen sin. Det gjekk att å fram mæ rettetast å pusting å brumming før an te slutt vart færige. « Javel Hansen, her kan du skriva på.»  Eg hadde jo sjølvsagt ikkje mæ meg nogen, far hette Hans så derfor kalla Reidar meg for Hansen. Nok om dæ, eg var ikkje vanskelig så eg signerte å va kjempefornødde.

Dagen ittepå ringte Reidar B. meg å sa følgande. "Kan du gå tebage på den kontrakten så me skreiv i går for me kan fagarten ikkje gje dei andre så æ i din situasjon liga møje.» I kontrakten min sto det at eg skulle få betalt kun når eg var på banen. 1000 kroner pr poeng når eg starta å halvparten vist eg kom inn. Eg sa te Reidar at dette måtte eg få tenka på. Huska eg ringte Morten Andersen som eg visste skulle inn seinare. Han sa at eg allre måtte gå tebage på dette, så eg ringa Reidar å sa at det fekk bare stå.

1994 vart ein kjekk sesong for meg, om sommaren vant me fleire kampar og eg var med. Gary Goodchild og Birk Engstrøm var trenere og eg fekk kjenna på mestring og tillit. Gary kom bort til meg og lo, du er en av de best betalte spillerne denne måneden!

Kanskje det var det Reidar B. frykta så han ville nok halvert denne summen. Det var mange som hadde flotte stunder i Tu-bakken sjå Reidar. Når Jørgen Ragnes var der ein gong så vart det stille lenge etter at Jørgen hadde fått sett litt på kontrakten sin. Jørgen var nok ikkje heilt fornødde mæ utkastet. Då tok Reidar sats å sa. « Kæ faen æ det du venta på Jørgen, dar æ faen ikkje nogen andre så vil ha deg». Då skreiv Jørgen på å Reidar fekk det så han ville. Alt va lettare før!!

Mange gode minner frå tida i Bryne, Lykke te mæ sesongen. Eg utfordre Bent Apneseth".

Bryneboka kan kjøpes på brynebutikken.no eller hos Norli på M44!

Foto: Jærbladet