Vi søker daglig leder

Bryne FK søker en ny daglig leder med engasjement og lyst til å bidra i klubbens videre utvikling.

Bryne FK har omlag 800 medlemmer, og fotballtilbud for jenter og gutter i alle alderstrinn. Bredde og toppsatsing er like viktig, og vår visjon er «å så fotballglede, dyrke talent og høste mirakler». Bryne FK skal være en del av norsk toppfotball, samtidig som det skal satses på tilbudet for barn og ungdom og ha en bærekraftig økonomi.

Bryne FK har 3,5 årsverk administrativt ansatte og 5,5 årsverk knyttet til sport. Bryne FK har en forventet omsetning på om lag 25 millioner kroner i 2021. En viktig oppgave de neste årene vil være utvikling av stadionområdet.

Er du en engasjert og samlende leder, som deler våre verdier «Respekt, Samhold og Kjærlighet», så vil vi gjerne prate med deg.

Kvalifikasjoner:

• Erfaring med ledelse, personal og administrasjon.
  • Økonomikunnskap.
  • Ønskelig med erfaring fra organisasjonsarbeid, fortrinnsvis idrett.
  • Ønskelig med erfaring fra marked og salg.

Oppgaver:

• Ansvarlig for daglig drift, herunder personalledelse, økonomistyring, HMS.
  • Lede utviklingen av klubben.
  • Bidra i salg til og markedsaktiviteter.
  • Kontakt med og ansvar for alle deler av klubben.
  • Legge til rette for arbeidet i styret.
  • Kontakt med eksterne samarbeidspartnere.

Personlige egenskaper:

• Leder.
  • Stor arbeidskapasitet.
  • Gode samarbeidsevner.
  • Strukturert og effektiv.
  • Positiv, handlekraftig og løsningsorientert.

Hva kan vi tilby:

• Utfordrende jobb i en spennende klubb.
  • Variert og hektisk arbeidshverdag.
  • Åpent og godt arbeidsmiljø.
  • Konkurransedyktige betingelser.

Spørsmål om stillingen kan rettes til styreleder Geir Pollestad tlf: 402 28 595 eller konstituert daglig leder Kristin Løge tlf: 918 85 186. Søknad med CV sendes til [email protected] innen 20. mai 2021.

Alle søknader behandles konfidensielt.