Vi søker flere frivillige

Vi søker flere frivillige til 2023-sesongen. Kontaktinfo finner du nederst.

Ønsker du å komme tett på Bryne FK? Som frivillig gjør du nettopp det, og du blir en del av klubben. Vi har behov for folk som ønsker å hjelpe til på klubbhuset både før, under og etter kamp.

I løpet av sesongen reiser også alle frivillige i Bryne FK på felles bortekamp, hvor man både får se fotball, spist middag og ha det kjekt i lag.

Det er flere roller som skal fylles før sesongen starter i 2023, og vi ønsker å ha med deg på laget. En viktig rolle vi nå trenger å fylle er jobben som speaker. Etter 2022-sesongen ga vår kjære speaker Håkon Urstad seg, og kan fortelle om både oppturer, og nedturer.

I speakerbua får en jobbe i et lite team hvor man tar seg av ulike oppgaver som også inngår i å styre kampanjer på storskjermen og musikken, bl.a.

Brynebutikken trenger noen som kan hjelpe til på kampdag, både før, i pausen og etter kampen.

Vi søker også etter nye frivillige til å jobbe inn mot media på kampdag, og med sosiale medier.

En person som kan bistå a-laget etter kamp, matservering.

Sist, men ikke minst trenger vi også flere kampverter – hvor den viktigste oppgaven er å være synlig under kampdag.

Er dette noe du kan være interessert i, ta kontakt på;

E-post:  [email protected]