Vi søker ny driftsansvarlig for snarlig tiltredelse

Bryne FK er en fotballklubb med både bredde- og toppsatsing. Klubben har ca 800 medlemmer, og 10 ansatte i hel- og deltidsstillinger. Klubben holder til på Bryne stadion, som klubben eier selv. Anlegget består av kunstgrasbaner, innendørs hall, hovedbane med tribuner og klubbhus. Vi står foran en omfattende utvikling av anlegget i de kommende årene. Klubben søker nå en ny driftsansvarlig i hel stilling for tiltredelse snarest.

Ansvar og arbeidsoppgaver:

• Planlegge og prioritere oppgaver innen drift og vedlikehold av baner, bygninger og maskinpark, i tråd med klubbens budsjett.
  • Utføre vedlikehold på baner, bygninger, lager og maskinpark.
  • Planlegge og lede dugnadsarbeid på anlegget.
  • Brann og sikkerhetsansvarlig på anlegget.
  • Innkjøp og innleie av nødvendig utstyr og tjenester.
  • I samarbeid med sport utarbeide planer for banedisponering.
  • Kontakt med naboklubber i forhold til baner/anlegg.

Ønskede kvalifikasjoner:

• Løsningsorientert, handlekraftig og arbeidsom.
  • Vilje og evne til å jobbe i tråd med klubbens kjerneverdier Respekt - Samhold - Kjærlighet.
  • Fleksibel og med gode samarbeidsevner.
  • Formell teknisk bakgrunn. Dette kan kompenseres av erfaring innen tekniske fag eller håndverksfag.
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
  • Det vil være en fordel å bo i nærheten.

Vi tilbyr:

• Spennende arbeidsoppgaver i et dynamisk og målrettet arbeidsmiljø.
  • Mulighet til å være del av en sterk prestasjonskultur.
  • Mulighet til å kunne være med å utvikle klubben og stadion, tilpasset toppfotball og breddeidretter.
  • Fleksible arbeidstidsordninger.
  • Lønn etter avtale.
  • Pensjons og forsikringsordninger.
  • Tett samarbeid med sport, administrasjon og marked.

Er dette deg? Har du lyst på en utfordring, og være med i et spennende klubbmiljø? Send søknad med CV til [email protected]. Søknadsfrist er 1. juli. Spørsmål kan rettes til daglig leder Asle Tjøtta på tlf 974 67 840.