Vi søker ny daglig leder

Bryne FK søker en ny daglig leder med engasjement og lyst til å bidra i klubbens videre utvikling.

Bryne FK har omlag 800 medlemmer, og fotballtilbud for jenter og gutter i alle alderstrinn. Bredde og toppsatsing er like viktig, og vår visjon er å så fotballglede, dyrke talent og høste mirakler. Bryne FK har en ambisjon om å komme tilbake til toppfotballen, samtidig som det bygges en bærekraftig økonomi.

Er du en engasjert og samlende leder, som kan identifisere deg med våre verdier Respekt, Samhold og Kjærlighet, så vil vi gjerne prate med deg.

Kvalifikasjoner:

• Administrativ erfaring.
  • Erfaring med personalledelse.
  • Ønskelig med erfaring fra organisasjonsarbeid, fortrinnsvis idrett, helst fotball, og kunne se sammenhengen mellom bredde og topp.
  • Ønskelig med erfaring fra marked og salg. Solid forretningsnettverk vil være en fordel.
  • God økonomiforståelse.
  • Gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig.

Oppgaver:

• Ansvarlig for daglig drift, herunder personalledelse, økonomistyring, HMS og oppfølging.
  • Lede utviklingen av klubben for å nå fastsatte målsettinger.
  • Bidra i salg til og markedsaktiviteter for eksisterende og nye samarbeidspartnere/ sponsorer.

Personlige egenskaper:

• Lagspiller.
  • Stor arbeidskapasitet.
  • Gode samarbeidsevner.
  • Strukturert og effektiv.
  • Positiv og løsningsorientert.

Hva kan vi tilby:

• Utfordrende jobb i en spennende bransje.
  • Tilgang til og del av et stort forretningsnettverk.
  • Åpent og godt arbeidsmiljø.
  • Konkurransedyktige betingelser.

Spørsmål om stillingen kan rettes til daglig leder Asle Tjøtta eller styreleder Nils Steinsland. Søknad med CV sendes til [email protected]innen 7. oktober.